»Se zdi, da ima sejem zelo malo posluha za majhne, neodvisne in neprofitne humanistične založbe, ki delujejo predvsem zato, ker želijo širiti vednost in kritično mišljenje, brez katerega nas bo v današnji družbi pobralo.«
»Cenovna politika naših založb je bolj konservativna, popusti so manjši, naši mediji pa so mnogo manj naklonjeni spremljanju knjižnega sejma in dogajanja v panogi nasploh.«
»Ker menimo, da to še vedno drži, ravno tako vztrajne pa so tudi razmere, zaradi katerih se bistveno manj družimo v knjigarnah ali pa se tradicionalno drenjamo med sejemskimi policami, smo sklenili, da je čas za tretje Knjige n@ recept«
»Ni samoumevno, da imamo dobre knjige in založbe, ki opravljajo svoje delo na visoki kakovostni ravni. Ohranimo jih lahko le s kupovanjem in branjem knjig. To je tudi edina možnost za večanje vloge in pomena branja knjig, za držanje smeri, v katero hočemo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju